پرسش‌های متداول

 

1- آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟

پاسخ:
از آنجایی که فروشگاه آدمیس اصالتا یک فروشگاه غیر مجازی است، لذا خرید و تحویل سفارش نه تنها از طریق سایت امکان ‌پذیر بلکه حضور شما را در آدرس ذکر شده  گرامی می داریم.

 

2- در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:
تمام سفارشات کالا در تمامی روزهای سال  امکان پذیر است.

 

3- چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه آدمیس وجود دارد؟

پاسخ:
فروشگاه آدمیس با حدود 19 سال سابقه فعالیت حضور در بازار شهر بندرعباس و دارا بودن پروانه کسب فعالیت صنفی، همچنین عضویت در اتحادیه کسب و کارهای مجازی و لازم به ذکر است که فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی سه ستاره وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز می باشد.

 

4- آیا کالاهای موجود در فروشگاه آدمیس گارانتی دارند؟

پاسخ:
بسته به محصول گارانتی ها نیز متفاوت است. در صفحه مخصوص هر کالا  نوع گارانتی آن ذکر شده است. برخی از کالاها ممکن است هیچگونه گارانتی نداشته باشد اما تمامی محصولات مشمول بازگشت 7 روزه کالا تحت شرایط معین خواهند بود.

 

5-چه محصولاتی را میتوانم سفارش دهم؟

پاسخ:
تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.

 

6- قیمت محصولات در آدمیس در مقایسه با سایر فروشگاه ها چگونه است؟

پاسخ:
فروشگاه آدمیس همواره تمام سعی در ارائه محصولات با مناسب ترین قیمت دارد. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی و در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب است. ضمن اینکه گاهی برخی از محصولات در شرایط ویژه به فروش میرسند که قیمت آنها بسیار پایین تر از قیمت بازار است.

 

7- سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من میرسد؟

پاسخ:
سفارشهای ثبت شده برای شهرستانها و تهران از طریق پست پیشتاز ارسال میگردد و سفارشات ثبت شده در هر روز در روز بعد ارسال میگردد (ممکن است شرایط در موارد خاص از جمله روزهای تعطیل تغییر کند) و زمان رسیدن  بسته به فاصله شهر از بندرعباس و پست شرایط متغیر است. سفارش های ثبت شده برای شهر بندرعباس نیز تا ساعت 21 در همان روز ارسال و به دست مشتری خواهد رسید.

نکته: اگر کالایی را سفارش داده اید میتوانید از اینجا  سفارش خود را پیگیری نمایید. 

 

8- آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟

پاسخ:
بله، جهت این موضوع میتوانید با مسئول فروش عمده صحبت بفرمایید.

 

9- پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟

پاسخ:
پرداخت هزینه سفارش به چندین روش ممکن است :
1 – پس از ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل شده و از طریق شماره کارت بانکی و رمز عبور مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد.
2 – پس از اتمام ثبت سفارش، میتوان با واریز وجه بانک ملی به نام اسماعیل رنجبری کلیبی واریز بانکی، پرداخت را انجام داد.
3 – در شهر بندرعباس نیز میتوان پس از تحویل کالا پرداخت را هم بصورت نقدی انجام داد و هم میتوان از طریق POS سیاری که همراه با پیک موتوری معتمد فروشگاه ارسالی می شود، کارت کشید و پرداخت را انجام داد. لازم به ذکر است روش سوم فقط در محدوده شهر بندرعباس ممکن بوده و فعلا در سایر شهرها مقدور نیست.
4 – از طریق خرید تلفنی نیز میتوان پرداخت انجام داد، یعنی پس از اینکه از طریق تلفن روند خرید شد، سفارش از طریق پست پیشتاز و یا پیک موتوری ارسال خواهد شد.

 

10- آیا پس از ثبت قیمت نهایی که در سایت قید شده، باید هزینه دیگری پرداخت کنم؟

پاسخ:
بدیهی است که مشتری فقط هزینه کالا را میپردازد و در آدمیس هزینه های اضافه مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و … به مشتری تحمیل نمی شود و فقط هزینه ی کالا و مبلغ پست پیشتاز را پرداخت می نمایید.

 

11- چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟

پاسخ:
پس از تکمیل سفارش و تایید همکاران بخش فروش بابت ارسال، سفارش در نوبت ارسال خواهد رفت.
سفارشات بندرعباس در 2 نوبت ارسال خواهند شد: سفارشاتی که از 5 بعدازظهر تا 11 صبح روز کاری ثبت شوند، بین 2 تا 5 بعد از ظهر همانروز تحویل مشتری بندرعباس خواهند شد. سفارشاتی که تا قبل از ساعت 3 بعد از ظهر نیز ثبت شوند بین ساعت 5 تا 7 بعداز ظهر همانروز تحویل در بندرعباس خواهند داشت.
ارسال برای سایر شهرها نیز روزانه 1بار از طریق پست پیشتاز انجام میشود. سفارشاتی که تا قبل از ساعت 11 صبح ثبت شوند، در همانروز با پست پیشتاز ارسال میشود. سفارشاتی که در بعد از ساعت 11 صبح و یا در ایام تعطیلی فروشگاه ثبت شوند، به اولین روز کاری موکول شده تا پس از هماهنگی ارسال شود (توجه داشته باشید که به علت نیمه تعطیل بودن پست و باجه ها در روز پنجشنبه یا روزهای در بین تعطیلات ممکن است سفارشات در اولین روز کاری بعدی ارسال شوند. پس از اینکه سفارش مشتری ارسال شد، با مراجه به صفحه “پیگیری سفارش” و وارد کردن “کد خرید ” میتوان به کد رهگیری مرسوله پستی که در بخش “وضعیت سبد” اضافه شده، دسترسی داشت.
با وارد کردن کد رهگیری در سایت پست، میتوان شرایط دریافت کالا در شهر خود پیگیری کرد.

 

12- در صورت تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش، باید چه مراحلی طی شود؟

پاسخ:
برای تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش تا قبل از رفتن سفارش در نوبت ارسال میتوان با همکاران بخش پشتیبانی به شماره 32226446-076 و 32226414-076 تماس گرفته تا سفارش اصلاح شود. اما پس از اینکه سفارش ارسال شد (در مرحله ارسال یا پس از تحویل کالا) لطفا با بخش گارانتی فروشگاه هماهنگ شود. در صورت انصراف به دلیل وجود ایراد یا مغایرت ، تمامی مبلغ پرداختی بازگشت داده خواهد شد. در غیر این صورت (انصراف از خرید به دلیل غیر فنی) فقط هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و هزینه پرداختی کالا به صورت کامل عودت خواهد شد.

 

13- زمان موجود شدن کالاهای ناموجود، چه زمانی است؟

پاسخ:
فروشگاه ادمیس با داشتن طیف وسیعی از محصولات، خود را مستلزم میداند که تا حدالمکان موجودی های سایت را افزایش دهد. اما به مرور زمان کالا ها بدلیل عدم تولید یا عدم صرفه اقتصادی موجود نخواهند شد. از همین رو نمیتوان زمان دقیقی را برای موجود شدن کالایی که در سایت ناموجود هستند، اعلام کرد. در این شرایط لطفا از طریق همان صفحه پیگیر باشید و یا از قسمت “به من اطلاع بده” فرم را تکمیل کنید تا در صورت موجود شدن برای شما ایمیل و پیامک ارسال شود. گرچه در اولین فرصتی که کالای درخواستی موجود شود، در سایت قیمت گذاری خواهد شد و امکان خرید فراهم میشود.

14- در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟

پاسخ:
در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین 2-3 ساعت تا نهایتا 72 ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، SMS تایید برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.

 

15-تفاوت گارانتی ها در چیست و چطور باید از آنها استفاده کرد؟

پاسخ:
محصولات آدمیس در 2 مرحله گارانتی می شوند. هر محصولی که از فروشگاه  تهیه می کنید، شامل 1 هفته مهلت تست است. بدیهی است وقتی مشتری از این ضمانت (که از زمان دریافت کالا شروع می شود) استفاده می کند، ابتدا مشکل ، ایراد یا سوالی که درباره کالا دارند را به بخش گارانتی منتقل می کنند. در صورتیکه مشکل قابل حل شدن نبود و امکان رفع مشکل از طریق پشتیبانی نبود، کالا همچنان از ضمانت 1 هفته ای بهره میبرد و میتوان آنرا به دفتر فروشگاه مرجوع کرد تا مشکل حل شود.
اما پس از پایان زمان مرحله اول با استفاده از اطلاعات گارانتی که بر روی جعبه درج شده، میتوان از گارانتی استفاده کرد. تحت این شرایط باید دید شرکت گارانتی کننده، چه شرایط و مقرراتی را تنظیم کرده و مشتری طبق آن اصول میتواند پیگیر گارانتی باشد.
لازم به ذکر است استفاده از گارانتی فقط برای کالایی کاربرد دارد که آن محصول دارای گارانتی ( به غیر از مهلت تست 1 هفته ای که توسط جانبی مشخص شده) باشد. یعنی اگر پس از 1 هفته کالا نیازمند به گارانتی بود، باید آن محصول تحت گارانتی باشد. در غیر اینصورت فقط همان 1 هفته مهلت تست، تنها گارانتی آن کالا محسوب میشود.

 

16- هزینه های ارسال چطور محاسبه میشود؟

پاسخ:
از طریق تعرفه ی پست توسط وب سایت به صورت اتوماتیک محاسبه میشود.

 

17- شرایط همکاری با فروشگاه چگونه است؟

پاسخ:
فروشگاه آدمیس  هیچ شعبه یا نمایندگی در سایر شهرها ندارد و دفتر وب سایت و فروشگاه اصلی آن نیز در شهر بندرعباس است. در شرایط فعلی نیاز به ایجاد نمایندگی یا فعال کردن شعبه در سایر نقاط ندارد. در صورت نیاز، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

18- سوالات در چه زمانی پاسخ داده میشود؟

پاسخ:
سوالات در اولین فرصت داده جواب خواهد شد، مگر اینکه جواب سوال به زمان موجود شدن کالا بستگی داشته باشد تا بتوان طبق موجودی جواب درست را اعلام کرد. تحت این شرایط سوالاتی که جوابشان در متن و توضیحات داده شده و یا در سوالات قبلی پاسخ داده شده، دیرتر جواب داده خواهند شد.

×
×
×
0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

سبد خرید شما خالی است.